Tuesday, September 15, 2009

akhirnya... saya boleh tdoq lena... I_I

some of my sketches..


alhamdulillah....
seksaan sebelum cuti nie dah pun lepas..
td dh crit...
n can proceed trus..
fuh!!! lega...
tp td hampir2 terlepas crit..
kalo terlepas, saya teriak la...
bertungkus lumus wat design smpi x tdoq, last2 x dpt tunjuk... mmg wajiblah saya kecewakan kalo camtu.. huuhuhu..
td, lps siapkan my last sketches, trus blk bilik for mandi n solat subuh...
pastu truih mai studio blk...
den ms tgh tngu Mama smpi, me bole tetidoq plak..
hukhuk...
nasib baik terjaga!!
kalo x... tragedi la di bulan posa nie... huuu..
lps terjaga tu, truih bgn amik skteches, dgn muka bangkit tdoq, p depan nk present...
semangat dak saya?? =P
sampai2 depan, OOo lei san tgh crit...
poor her.. kene marah... Mama x suka die nye layout..
huuu...
n me.. dah ketaq dah...
takot kene tempias kemarahan itu...
dupdap dupdap dah nie....
lps je hbs lei san present, saya cpt2 pinkan my layout sume kat board tu...
Mama, orng x smpt bka mulut lg mmg dh suka mencelah kan..
biarkan jela kat die...
den when i start my presentation, alhamdulillah..
everythings going smoothly..
huuu...
mmg la ad kene ubah sket2..
but it doesnt matter.. as long as she can accept my design concept & proposal..
cuba sedaya upaya yakinkan die mcm mana i nye design nie berjalan...
n she said okie... =)
now... i wanna qada blk tdo2 yg terlepas tu...
ngeeee...
saya juga sudah boleh pulang ke kampung untuk berhari raya... @_@
but remember!!!
i have 2 projects to be submitted after hari raya..
so, how come i can enjoy my hari raya leave???
blk esok saya kene penuhkan kereta saya dgn buku2 + fail2 + n butter paper...
angkut sume bawa blk...
doakan saya bole wat keje kat umah ya!!!
takot nnt asik duk mkn kuih raya n tgk tv ja... uhuk!!! (saya duk nmpk dah..)
kawan2, jom balik raya!!!..
o0o0o0 balik kampung!!! (lagu sudirman.. =P)


3 comments:

  1. chaiyok!!!susah dulu,senang kemudian..nangis dulu,ketawa kemudian..selamat hari raya haidar...,muahhh!!!

    ReplyDelete
  2. hehe.. thanx kawan2... =)
    selamat hari raya jugak.. mmuaaahhh..

    ReplyDelete