Thursday, February 5, 2009

archiweek 2009 ~yeahh!!~

architecture week...
sebut sahaja pasal archiweek, pasti semua tersenyum...
kerna aku juga begitu.. =)
banyak yang aku peroleh dan aku kutip sepanjang tempoh itu..
aku, ya aku... bukan kamu...bertindak sebagai ketua program...
akulah orng yang paling sibuk selepas pengarah projek, Chan...
aku mula mengatur bermacam aktiviti untuk diselitkan sepanjang minggu itu...
sehingga rakan rakanku mula merungut kerna aku tidak punya masa untuk mereka...
katanya, "Da, bglah orng len yg wat keje tu..."
jawabku, "biarlah, orng len pun bz... Da x leh down, kalo Da down, sian Chan..."
minggu itu, aku lah bos..
kehadiran aku amatlah dikehendaki dan ketiadaan aku pasti dicari...
masih tengiang ngiang di kepalaku, "tanyalah Mem, aku ikut je" ucap Farid, rakanku..
aku sudah menjadi Mem kepada mereka...
tapi yang pasti, minggu itu menjadi kenangan manis buat Archiphilic300...
pujian diberikan kepada kami.. alhamdulillah...
itu kredit kepada usaha kami...
thanx rakan rakan...




kepuasan kami jelas terpancar =)
lets go for it!!!

yea... saat menghulurkan cenderahati kepada wakil guru sekolah yang mengikuti program kami


No comments:

Post a Comment